Dagen före dopparedagen..!

God kväll allesammans! I morgon är det julafton och jag har inte riktigt hunnit komma i julstämning än, men det kommer väl..!
Ute är det ju underbart vinterväder, jag är inget fan av snö och vinter, men till och med jag tycker att det ska vara snö på Jul..!!
Idag har jag stressat runt på Överby för att fixa det sista (som vanligt), helt galet är det enda jag har att säga, vilken hysteri...för en enda dag..hmm, lite galet har det blivit med jul måste jag säga!

Sen har vi varit ut och åkt pulka och lekt i snön med Oliver, och det var helt underbart att se honom, han var såååå lycklig, underbart:)

Just nu håller Anderas på att sätta ihop Olivers julklapp - ett OBH Nordica barnkök, nu kan han laga mat så det står härliga till...!
Jag har precis gjort julgodis och sitter just nu och väntar på att vi kan sätta på en Johan Falk film, klockan börjar bli mycket så det kan tyvärr hända att den planen spricker :/

Ni får alla ha en undebar jul..! Oliver väntar med spänning på tomten, vi får se om han är lika entusiatiskt i morgon när han faktiskt kommer :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback