Försöker återgå till att bli människa efter C-uppsatsen!

Heeeeej! Det var inte igår man skrev något i bloggen inte, det var eeeevigheter sedan! Men jag har bara en sak o säga - C-uppsatsskrivande är inget att leka med! Men nu 60 sidor senare, håller jag på att återhämta mig och bli människa igen! (vi har en abstract kvar att skriva men det ska lösa sig på något vis!)

Ja, nu är det snart jul och jag fattar ingenting, vart f*n tog tiden vägen? Ja, jag fattar ingenting...tyckte inte tiden gick så fort innan jag fick Oliver, men det kanske just är det att man har lite mer att göra nu för tiden helt enkelt, så att hinna stanna upp o tänka vilken dag eller månad det är, det hinns sällan med ;)

Ja, det har hänt mycket i mitt liv sedan jag skrev här sist, men det är inget jag orkar ta upp i bloggen för då hade jag kunnat sitta o skriva hela dagen!

Men en sak är säker, och det är att jag njuter av min son varje minut (nästan iaf ;) han är underbar min lilla prins och vi har sådana konversationer med varandra nu för tiden så ibland har jag svårt att fatta att det bara var två år sedan han kom till oss....min kille börjar verkligen bli stor nu!

Idag är det mycket på schemat, fixa sista klapparna, klä granen, handla mat, ut o leka nu när det inte är så galet kallt, och så ikväll är det julfirande med tjejerna som står på schemat, numera en mysig årlig tradition med julklappslek och lite god julmat! Supermys!

Ha en bra dag allesammans!

Avslutar med en liten bild på när jag trivs som bäst; i soffan, en fredag, gos med min son (sambon finns bakom kameran, annars brukar han också vara med o mysa;) + godis...Helt enkelt perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback