GOTT NYTT ÅR!

Jahapp, då var det sista dagen på år 2009, jag sitter här med ett gals vin redo att fira in år 2010..!
Olivers 2 års tårta är gjord, och han har sprungut runt och ropat tååårta, tååårta min tårta i 2 timmar nu ;) Sen gick jag iväg med tårtan för att ställa den i kylen, då springer Oliver efter stooooppp mammaam stoppp, gullungen min!
Ja, nyårsafton kommer ju alltid bli lite extra speciellt för oss, med tanke på att mitt och Andreas liv fick en helt ny mening på nyårsdagen, vår underbara fina son föddes ;)

Och egentligen så vill jag bara avsluta detta blogg inälgg med att tillägna det till alla mina nära och kära, utan er hade livet inte haft någon mening..!

Nu laddar vi inför ett nytt år, ett år som jag tror kommer vara mycket händelserikt iallafall för mig !! Men mer om det tänker jag hålla hemligt..;)

GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback