Återigen en kväll i ensamhet...

Hej hej..

Ja, nu är jag rejält less på det här, Olivers farmor har precis varit o hämtat honom för att återigen spendera en natt där...känns så himla jobbigt att inte få ha sin lille prins hemma, men samtidigt gör vi ju det för hans skull, för att vi ska försöka skona honom från att bli sjuk....men jag tycker väldigt synd om mig själv just nu, det skär i mitt hjärta att inte få pussa o gosa med honom, och bara vara honom nära...det enda jag typ gjort under en veckas tid är att säga "hej o hej då" till min son, och det är inte roligt!!!!!!

Var på vårdcentralen igår för att jag bara blev sämre, det visade sig att sänkan var skyhög så jag fick penicillin...nu hoppas jag verkligen att det ska vända..känner mig redan lite bättre, men är fortfarande långt från helt ok...

Men i morgon ska Oliver vara hemma med mig, då ska vi ha fredagsmys, guuuud vad jag längtar...

Oliver fick sin vacination igår också, sen ska han tillbaka om 3 veckor och sen är han skyddad mot den läskiga svininfluensan... visst har jag fortfarande lite ångest över att han nu fått sprutan, med tanke på att det inte är testat på barn under 3 år, men vår läkare var helt på der bestämda med att det kunde bli mkt illa om Oliver skulle åka på svininfluensan och han pratade om väldigt läskiga följder, så vi kunde helt enkelt inte göra annat än att vaccinera honom....det finaste vi har, gud jag gör allt för att du ska må bra min lilla prins!

Nu jäklar ska jag bli frisk och detta är sista kvällen utan min underbara son!!

 

Må gott allesammans....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback