En helt vanlig, men ganska mysig tisdag..

Hej hej!

Ja, tro det eller ej, men här sitter jag och skriver i min blogg för andra dagen i rad..det hör tyvärr inte till vanligheterna nu för tiden;)

Jag känner mig äntligen helt frisk igen (efter snart tre veckor sedan jag var ett "svin"), och jag är oerhört tacksam för detta! Man förstår verkligen inte hur oerhört viktigt det är att få vara frisk och kry, förrän man får uppleva motsatsen...nu är det ju inte så att jag var allvarligt sjuk på något sätt som tyvärr många andra människor är just i denna stund jag skriver, men jag kan inte komma ihåg att jag tidigare varit så dålig förut..och det är inte roligt, det är det verkligen inte....och det är inte bara det att man själv känner att man inte mår bra, jag är sån som får dåligt samvete så fort jag inte uträttar allt jag borde göra (enligt mig själv) så det var oerhört frustrerande att inse att jag faktiskt inte orkade göra allt detta...huvudet ville men kroppen vägrade...ne uch, inget skoj alls! Så nu håller jag alla tummar o hoppas att jag och givetvis också mina underbara grabbar i familjen också får hålla sig friska ett bra tag framöver!
(jag som är lite skrockfull av mig var tvungen att gå ut till köket och klappa lite på köksbordet och säga "peppar peppar ta i trä"...;)

Idag har det varit en bra dag...C-uppsats skrivande har rullat på ganska bra, Oliver min prins har varit på ett underbart humör, innan dagis, på dagis(där han iof alltid är på gott humör!) och efter dagis :), vi har ätit en god middag med mina föräldrar och jag har ridit...Nu sitter jag i soffan nyduschad och redo för "Desperate Housewifes" och efter det den bästa serien genom tiderna, alla kategorier - "Brothers and systers"...Den serien har verkligen allt jag behöver och lite till :)

I morgon ska vi på vårt första  utvecklingssamtal, det ska bli jätteroligt att höra hur min lilla prins uppfattas av dagisfröknarna, vad han gör på dagarna, hur han fungerar med de andra barnen, hur han utvecklas med mera!!

Avslutar med att lägga in resultatet av fotograferingen.... Vi är jättenöjda med korten och har alla julklappar färdiga till typ hela släkten nu, bara att köpa ramar och sätta in de fina korten på allas ögonsten :)
(Detta är inte dagiskortet, vi var inte så nöjda med det, så vi gjorde ett nytt försök när Stjärnstudio var på Åhlens, och det var tur det för dessa kort speglar Olivers personlighet mycket bättre än dagiskorten där han bara såg bekymrad och lite ledsen ut..)



(Färgen är lite konstigt då jag "tagit kort på korten")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback