Håller långsamt på att återgåt till att bli människa igen!

Hej hej!

Ja, idag är det en betydligt mer optimistiskt Linda som skriver, penicillinet har börjat verka nu och jag känner mig mycket bättre idag faktiskt...så i morgon är det "frisk luft" debut för mig efter en veckas isolering ... fy fan vad tråkigt jag haft det rent ut sagt, och jag som är så van med att göra typ 100 saker varje dag, gissa om jag typ blivit tokig här hemma...om någon undrar vad det är för en likblek varesle med nagelbitna händer, tussigt hår och knallröd näsa - blir inte rädda, det är bara jag som kanske inte efter den här veckan är redo för att entra röda mattan direkt..(inte för att jag skulle göra det annars heller;) ni ser, jag vet inte ens vem jag är längre..efter att ha surfat på nätet i typ en vecka o sett massa snygga kändisar överallt verkar jag tydligen tro att jag är en av dom nu för tiden...hahaha, oerhört lustigt med tanke på hur jag egentligen ser ut, tror verkligen inte det är bra för en människa att inte få luft och solljus på sig på en hel vecka, jag är ett tydligt bevis på det!!!!
Men, förhoppningsvis kommer jag återgå till mitt normala jag ganska snabbt....eller får man bestående men av baconfebern, typ ser lite mer grisaktig ut!??? Haha, ne skämt å sido så hoppas jag att jag nu kan lägga denna vecka bakom mig och blicka framåt!

Oliver sussar sött i sin säng och Andreas är på jobbet....han ska sluta tidigare idag så att vi kan få lite myskväll nu när jag är bättre....vi ska äta gott och kika på idol...sen blir det en Johan Falk film, sååååå bra!!!!

Ha en skön fredag allesammans, jag ska klättar en dag till på väggarna innan jag i morgon vågar mig ut i civilisationen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback