Ingen bra start på veckan...

Orkar inte skriva så mycket, men kan säga att det är mycket som händer i mitt liv just nu...
Morfar fick en hjärtinfarkt igår, opererades idag och verkar få komma hem i morgon...Mormor har varit dålig en längre tid och ska nu in och göra ultraljud på njurarna för att kolla vad det är som inte stämmer med henne...
Oliver har fått ögoninflammation i samband med sin superförkylning + "blåmärken" på båda sina hälar...svårt att förklara hur det ser ut men det ploppade bara upp idag på dagis samtidigt som ögoninflammationen...så nu får inte Oliver vara på dagis och Andreas kan inte ta ledigt, och givetvis inte jag heller...som tur är kan vi pussla ihop det tack vare Olivers underbara mor - och far föräldrar..

Sen till råga på eländet meddelar Königsegg att de drar sig ur SAAB affären, NEJ, NEJ, NEJ....!! Stackars mamma o pappa som just nu inte har en aning om vad som kommer hända med deras jobb, och stackars alla andra som jobbar eller har någon i familjen som jobbar på SAAB! Jag håller alla mina tummar att detta ska få ett lyckligt slut, trots att det just nu ser väldigt mörkt ut :/

Japp, det var allt för mig just nu....humöret är inte på topp, är orolig för mina kära morföräldrar och mår så dåligt av att se skruttis vara krasslig...Min familj är mitt allt och det enda jag vill är att alla ska må bra, hellre att jag mår dåligt än att se andra runt omkring mig göra det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback