Ja, jag lever =)

Hej hej...

Nu var det ett tag sedan man skrev här igen då..hmmm...känns som jag sagt det förut :) jag vet att jag är galet dålig på att uppdatera nu för tiden, och vissa kanske tycker att det är ganska meninglöst med en blogg som man aldrig har tid att skriva i...MEN jag vill inte lägga ner den helt, nepp, istället får det helt enkelt vara så att jag skriver när jag känner att det finns en stund över för det i mitt liv...

Ja, vad ska man säga....Just nu är det den mest stressiga perioden i mitt liv tror jag, håller nog på att slå knut på mig själv....C-uppsatsen tar mycket energi, och det är stort och mastigt och det största jag någonsin gett mig in på under alla mina skolår (vilka börjar bli ganska många till antalet nu)...
Men, vi ska klara det och det ska bli jäkligt bra :)

Oliver min prins är lika underbar som vanligt, men humör för tusen har han min lille gos, så ibland ryker vi ihop ;) Pratar gör han som bara den, och det bara sprutar ut nya ord varje dag....Så kul att se sin lille son växa upp och bli så stor, men samtidigt är det lite skrämmande för det går så himla fort!

I helgen var jag och mamma på IKEA för att inhandla lite nya grejer till hans nya säng som Andreas just i stunden håller på att måla..gör fin blir den :) Så på fredag är det växasängs debut för vår stora herre, det ska bli spännande att se hur det går!

Nu ska jag hänga upp tvätten innan det är dags för mys i soffan - ikväll blir det filmen there will be blood...vet inte riktigt vad det är för film men det återstår att se! För den som inte sett Australia kan jag rekommendera den starkt förresten, såg den igår och den var riktigt bra!

Han en skön kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback