Jag har inget flyt just nu!

Ja, vad ska man säga, det är nästan så att det börjar infinna sig lite komik i det hela just nu, när det gäller mig och min kropp, som för tillfället verkar ha immunförsvar 0..!!!

Givetvis har jag alla tidigare år drabbats av en och anna förkylning och andra åkommor, men nu är det riktigt illa faktiskt....Jag har ju gått o dragit på en seg förkylning i drygt en månad, plus att jag förra lördagen fick penicillin för uv... i söndags hände det - efter att jag varit ute o busat med min son "flög" plötsligt något oerhört obehagligt på mig, och på en timma hann jag bli riktigt, riktigt dålig!!! Frossa, feber, otrolig huvudvärk och halsont plus ont i hela kroppen och lungorna när man andas....allt detta kom inom en timma!
Ja, vad ska man säga, min kropp suger just nu och just nu sitter jag i all min ensamhet "isolerad) i lägenheten då allt tyder på att det är den beryktade svin influensan som attakerat mig (antar att jag inte behöver precicera denna åkomma närmare med tanke på det informationssamhälle vi idag lever i)....

Allt detta händer i C-uppsats tider, där vi inte har någon tid för att bli sjuka (det var vad våra lärare sa när vi började kursen!!).

Och det värsta av allt, jag är sjukt orolig för att Oliver ska ha hunnit bli smittad....Vi som äntligen bestämt oss för att vaccinera honom, och har fått en tid på onsdag, så hinner jag bli sjuk i skiten...
Andreas jobbar eftermiddag så Oliver kommer att sova hos sina far- och mor föräldrar tills jag blir bättre....efter en dag saknar jag honom något gruvligt!!

Jaja, efter regn kommer sol har jag hört, det tror jag starkt på just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback