Söndag kväll & en "ensamvecka" väntar!

Hej hej!

Sitter här i all min ensamhet, Oliver sover sött och Andreas jobbar...
Helgen har gått lika snabbt som vanligt, och i morgon är det dags för återigen en lång veckas skrivande på C-uppstatsen...Det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv när det gäller utbildning/skola, men det ska bli desto skönare att se det fina slutresulatet sen, för bra ska det bli :)

Helgen har för övrig varit toppen..I fredags var vi hemma hos mamma o pappa på fredagsmys med Flygande Jacob, glass och godis :) Oliver gullungen var världens underbaraste lilla människa och såg till att roa alla hela kvällen med en massa tokigheter...sjunga och dansa är det som oftast gäller just nu!!

I lördags var det fullt upp från morgon till kväll, på förmiddagen var jag och Shirin och handlade mat och dryck till kvällens "räkfrossa"...Sen så var det till att fixa lite med tvätt o så inna det var dags för middag på New Place med Andreas familj, efter middagen var det dags för kaffe hemma hos Andreas föräldrar med kladdkaka o grädde...Sen så var det kväll och dags för parmiddag med Shirin och Pontus, vilket alltid är lika trevlig och mysigt :)

Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar och bara myst hela dagen (går inte att göra så mkt annat i det här ruskiga vädret) Oliver var iof ute med mig o mamma i stallet i förmiddags...Han var sååå duktig, han har en egen liten skottkärra som han körde ut hö till hästarna i, gullunge vad han kämpade, och hela tiden så var det "mata hästarna mamma, mata  :)
Till middag blev det tacos med nybakade muffins till efterrrätt...sen var det dags för Andreas att åka till jobbet..men jag och Oliver stannade en stund till så pappa körde hem oss vid sju tiden...
Ja, som sagt en toppenhelg med mycket god mat, dryck och umgänge med underbara personer...
Oliver har varit som ett solsken hela helgen trots sin förkylning, och varje dag kommer det nya ord ur munnen på honom, min duktiga kille!!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, har inte blivit så mycket sömn denna veckan eftersom Oliver har sovit lite kanckigt på grund av förkylningen! Måste försöka vara på topp varje dag så att man orkar skriva från klockan 8 till 16 varje dag...

Ha en underbar söndag allesammans (av den söndag om är kvar)

Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback