Lite tid över för bloggande, inte illa ;)

Hej hej!

Ja, idag finns faktiskt lite tid över för att skriva lite.... och visst är det ju meningen att när man har en blogg, så ska den ju uppdateras ganska regelbundet, så ja, jag har allt dåligt samvete för att jag är en så urusel bloggare...men men, tur att man är lite bättre på annat, som att skriva c-uppstats (eller just nu går det rätt segt med den också om jag ska vara riktigt ärlig).... Ja, mitt huvud känns emellan åt segare än kola, tror allt snor har gått upp och satt sig i hjärnan ;)
Jag kämpar på från morgon fram till strax innan 4 varje dag, så jag kommer till skolan när det är mörkt och går typ hem när det är mörkt! Uch, hösten kan vara riktigt brutal och det gäller att kämpa tappert för att hålla energin uppe! Nu ska jag sluta klaga....

Min underbara skatt förgyller iallafall mina kämpiga dagar och tack vare honom så går jag och lägger mig med ett leende på läpparna :) Tack för att du finns min underbara son, älskar dig över allt annat!

Kan också erkänna att det infunnit sig en allt starkare bebis längtan i min kropp, vete fasen vad som har hänt men jag längtar verkligen sååå efter ett syskon till Oliver, att bli mamma är det bästa som har hänt mig i mitt liv, och nu är jag redo att bli mamma igen :) MEN, det får vänta lite, mitt hjärta säger en sak och min hjärna en annan..just nu vinner mitt sunda förnuft över hjärtats längtan och jag har insett att det är bra att först och främst fixa färdigt skolan innan bebisverkstaden börjar! Men jag lääängtar!!!

Har ju ätit penicillin i en vecka nu också, pga urinvägsinfektion, den var lite seg men nu äntligen tror jag att det gett sig! Men förkylningen är en annan sak, verkar som att den har blivit permanent på mig :/ Någon som har tips på hur man kan bota en förkylning som aldrig vill ge sig?

Ikväll ska jag och Oliver ha myskväll med min kära mamma, Andreas ska nämligen ut med handbollen och min pappa och min bror är på badmintontävlning i Malmö, så det blir en riktig "Girls Night" med god mat och dryck!

Ha en bra fredag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback