Näe, just nu finns ingen tid för bloggande i mitt liv!

Hej hej...
Ja, blogguppdateringen är katastrofal, jag vet!!! Men tidens finns inte hetl enkelt...befinner mig just nu i en väääldigt intensiv period där dena ena grejjen avlöser den andra alla dygnets vakna timmar...Skolan är otroligt krävande just nu och resterande ork som finns kvar efter en dag i skolan går givetvis till familjen och allt som behöver fixas däromkring...dessutom har jag varit väldigt förkyld o krasslig det sista, inte alls "fysiskt" i form...ne, så tiden finns inte hetl enkelt!

Men, livet rullar på och min underbara prins tar stormkliv varje dag vad gäller utvecklingen, jag är verkligen världens stoltaste mamma :)

Hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback