Ännu en vecka påbörjad...

Hej hej!

Då var återigen en måndag snart till sin ända..Morgonen började supersegt, både jag och Andreas var helt färdiga! Oliver däremot var ju lika morgonpigg som alltid :)
Idag har jag och Sara suttit med den uppsats vi ska opponera på, ska bli skönt att få det gjort så man kan lägga det bakom sig! Men i morgon, i morgon får vi "domen", i morgon ska vi upp och försvara våran uppsats...det börjar bli lite pirrigt!

Idag har både jag och Andreas varit hos tandläkaren, jag fick självklart stressa dit i hundra tio som vanligt, och kom precis på minuten i tid...Det visade sig att min jäklans visdomstand hade skapat en kraftig infektion i tandköttet, så nu vill dom dra den :/ men jag ska tillbaka på fredag och göra en sköljning till, samt ta sånt där bakteriedödande på tanden så ska vi se om det hjälper...annars har jag väl tyvärr inte så mkt val! Även Andreas hade strul, på grund av visdomstanden som han drog för ett tag sedan, tydligen satt det en flis kvar som måste tas bort...grrr, jäklans visdomständer...som tur är har vi båda friskvårdsförsäkringar så det kostar ju ingeting!

Oliver har ju skaffat sig en bästa kompis på dagis, det är så otroligt mysigt att se hur de funnit varandra, och Oliver pratar såå ofta om Leo och vad dom gör på dagis..Tänk att min prins redan har en bästis :)

Nu ska jag börja göra mig klar för sängen, känner mig otroligt nog inte trött just nu, men jag vet att jag egentligen är super trött! Ajaja, nu gör det ont i tanden dessutom, får väl ta o bedöva den lite efter allt grävande dom gjort i tandköttet :/

Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback