Härlig söndag, grattis kära mamma!



Hej hej!

Hmm, vad har man haft för sig sedan i torsdags tro..en hel del som vanligt ;)
I Torsdags började dagen som vanligt med upp tidigt för att hinna göra i ordning mig och Oliver, kör Oliver till dagis och sen iväg till praktiken..Sen "fuskade" jag och Sara lite och åkte ut en sväng till Överby för att akut shoppa lite inför "sista kvällen med gänget" på restauran A & O.... vid halv sex tiden kom Sara och vi tog några cider innan det var dags att bege sig...kvällen var superlyckad och jättetrevlig, god mat och dryck och hög stämning, toppen ;) Men vid halv ett var det dags att bege sig hemmåt med tanke på att en ny morgon väntade...Oliver behagade att vakna klockan 4 på morgonen, plus att jag inte somnade förrän klockan två, var så uppe i varv, så det blev inte många timmars sön där inte!
På fredagen var det dags för avslutning i skolan, vilket mest kändes ganska vemodigt! Det var många tårar som fälldes, även från mig då en klasskompis höll ett så otroligt fint och rörande tal!
Sen väl hemma så var vi alla otroligt trötta efter en hektisk vecka, men vi var duktiga och tog oss i kragen..Andreas och Oliver var hemma och städade och jag åkte till Jätten och handlade...sen klockan halv tio efter fredagsmyset stensov jag i soffan..(vilken skräll ;)
Igår var det en heldag hemma hos mamma o pappa...jag bakade bullar och fixade stallet på fm...sen vankades middag med lax mmm...sen var det ridning på schemat medan Oliver, Andreas och Philip var och åkte pulka i stora backen..När jag och mamma kom och red förbi red vi in till den stora backen och fråga Oliver vad han gjorde..."åker stora backen mommo och mamma...roooligt" :)
Lördagskvällen avslutades med film och mys i soffan!

Oliver utvecklas i turbo fart just nu...han har plötlsligt slutat sova på dagarna och dessutom slutat med napp...plus att pott träningen går framåt! Min lille skrutt, vad jag är stolt över dig!

Idag fyller min älskade mamma år, så det blir att fira henne idag...Hon ska få Dolce Gabbanas parfym La Luna, som är en parfym av deras nylanserade serie! Den är helr underbart god, och hon har pratat om den länge så jag längtar efter att se hennes min när hon öppnar paketet...att ge presenter är roligare än att få ;)

I morgon är början på åter en tuff vecka, men det vill jag inte tänka mer på just nu, så inget mer prat om det!

Ha en härlig söndag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback