Kluven..

Hej hej!

Ja, jag är verkligen kluven..vet inte om jag kanske ska lägga ner bloggen eller ha den kvar...känner att jag kanske inte är den mest lämpade bloggerskan om man säger så, med tanke på att jag verkligen är urusel på att uppdatera den..Men samtidigt tar det emot att lägga ner den helt! Vet att jag tjatat om detta förut, men tydligen kan jag aldrig bestämma mig, så typsikt mig :)

Ja, här försöker vi iallafall komma in i de gamla hederliga vardagsrutinerna igen, och många tycker väl att jag är tokig när jag säger det, men jag tycker faktiskt att det är riktigt, riktigt skön! Jag är nog en rutin människa som snabbt kommer i ofas när inte allt är som vanligt, så för mig passar den "gråa" vaedagen aldeless utmärkt..Kanske beror det på att vi är ganska bra på att sätta en guldkant på vardagen lite titt som tätt, samt att vi är bra på att njuta av de två lediga dagarna som finns på veckan!
Både för mig och Andreas har verkligen det nya året börjat med en nystart, rent "yrkesmässigt"..Andreas har bytt avdelning på sitt jobb och även skift, han jibbar nuemar tvåskift! Jag har precis startar min nya praktikt och lämnat in examensarbetet som ska opponeras nästa vecka..så nu är det bara en termin kvar, sen kan jag titluera mig med titeln Socialpedagog :) Det ska bli såå underbart att äntligen ha en utbildning i ryggen, och börja söka jobb...Längtar sååå efter att få börja jobba, främst för att kunna börja tjäna lite pengar så att vi kan börja sätta alla drömmar vi har i verk ;)

Ikväll är det lite party som gäller, det är examensmiddag på restaurang A&O med klassen (dock är vi ju inte riktigt färdiga än jag & Sara, men vi är på ändå, partysugna som alltid ;)

Så nu är det nog dags att börja göra sig i ordning så smått, Sara kommer hit innan så ska vi ta nån cider innan vi traskar bort till restaurangen!

Idag har Oliver haft julgransplundring och diskuterat ingående i bilen hur den gick till, dessutom var han extra lycklig för att de hade fått en godis påse var ;) Min lille prins, mamma älskar dig mest av allt i hela världen!

Ha en fortsatt bra dag allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback