Sjukstuga...

Hej hej!

Ja, här har det varit sjukstuga sedan i onsdags natt, jag har åkt på vinterkräksjukan! Nu är det bättre, men är fortrarande hängig och har sjuuukt ont i magen! Grrrr, hatar att vara sjuk!
Men nu är jag mest rädd för att Oliver och Andreas också ska bli sjuka, särskilt Oliver.... Så jag håller alla tummar för att resten av familjen klarar sig! Blev förmodligen smittad av mamma som legat sedan i tisdags, verkar som vi har mottaglighet för samma virus!

Men idag har jag iallafall fått städat, är helt slut nu och trodde jag skulle svimma hela tiden, men skam den som ger sig! Jag bara vägrade att inleda helgen med en lägenhet som var i stort behov av att städas, plus att det kändes som det var vintrekräksjukebaciller i hela lägenheten! Så nu är det en ren och fin lägenhet iallafall!

Snart kommer Oliver och Andreas hem, så då blir det dags för att inleda fredgasmyset...Vi behöver verkligen handla mat, men där känner jag att gränsen går, det orkar jag verkligen inte! Så vi får se om Andreas åker iväg själv eller om vi bara "nödhandlar" det viktigaste nere på Hemköp, och handlar i helgen istället!

I morgon är jag och Andreas barnlediga, så vi ska passa på att gå på bio - Snabba Cach, har verkligen sett fram emot att se den så det ska bli mys!


Hoppas alla får en bra fredagskväll med massa mys!


Oliver älskar verkligen sin "Bajskorv" Bok :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet ej. Den kostade 3500:- ny men om ni är intresserade såå kan ni väl lägga ett bud såå får vi prata om det,, den är inte annvänd såå mkt. 4 månader. såå den är lixom inte sliten eller såå.

2010-01-29 @ 17:11:24
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vilken härlig bild :)

2010-09-30 @ 11:36:38
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback